Let op!
Wij hanteren in het Hoogseizoen (17 April 2026 t/m 27 September 2026)
en in ALLE Schoolvakanties een NIEUWE KLANTENSTOP voor;
- Honden die alleen moeten verblijven in een kennel!
- Reuen die niet met andere reuen kunnen verblijven!
Wilt u buiten bovengenoemde periode reserveren, bel ons dan even!
Bent u een nieuwe klant, heeft u een sociale hond(en) en wilt u een reservering plaatsen in de Meivakantie en/of Zomervakantie 2026?
Dit is pas mogelijk na 1 Februari 2026, op de dan nog beschikbare plekken.
* Heeft u een kat, knaagdier of vogel, neem dan even telefonisch contact met ons op!
In ons boekingsysteem kunt u onze actuele beschikbaarheid zien.
Indien wij nog maar beperkt plekken vrijhebben of vol zitten
blokkeren wij ons boekingssysteem!
Staat de agenda op ROOD en heeft u toch opvang nodig?
Bel ons dan even, misschien zijn er nog mogelijkheden!
06-30946688
September 2026:
Tussen 27 September 2026 (12 uur) t/m 11 Oktober 2026 zijn wij vanwege
onze eigen vakantie volledig gesloten.
Vanaf 12 Oktober 2026 kunt u uw huisdier(en) weer bij ons brengen!
********************************************************************************************************************
-
- Bent u een nieuwe klant?
Neem dan eerst telefonisch contact met ons op alvorens u een reservering plaatst.
Uw reservering wordt anders niet door ons geaccepteerd en uw account wordt verwijderd!
Nieuwe reserveringen worden pas goedgekeurd als de aanbetaling voldaan is.
De aanbetaling bedraagt 50% van het totale reserveringsbedrag.
De aanbetaling kunt u overmaken op onze bankrekening o.v.v. de naam van uw huisdier(en) & het boekingsnummer. - Bent u al klant bij ons?
Neem dan even telefonisch contact met ons op, dan sturen wij u een wachtwoord toe voor uw account. Het is dan niet nodig om een volledig nieuw account aan te maken, uw gegevens staan namelijk nog allemaal in ons systeem.
Als u al klant bij ons bent hoeft u geen aanbetaling te doen, u kunt het reserveringsbedrag betalen als u uw huisdier(en) komt brengen.
(Helaas kunnen wij nog geen verschil maken in ons computersysteem tussen nieuwe klanten en bestaande klanten, waardoor iedereen de melding ziet dat er een aanbetaling gedaan moet worden. Dit is voor de bestaande klanten dus niet van toepassing!)
- Wij hanteren op alle reserveringen de algemene voorwaarden van Dibevo.
U gaat akkoord met onze algemene voorwaarden als u bij ons een reservering plaatst.
Indien u uw reservering annuleert wordt deze verwerkt conform onze algemene voorwaarden!
Deze voorwaarden kunt u terugvinden onderaan deze website, net zoals de privacyverklaring.
Indien u niet binnen 24 uur een reactie ontvangt van ons, bel ons dan even!
- Bent u een nieuwe klant?
- Indien u ons dierenpension wilt bezichtigingen kan dit tussen 11:00 uur en 12:00 uur in de ochtend.
(7 dagen per week) U hoeft hiervoor geen afspraak te maken. - Via ons online reserveringssysteem heeft u de mogelijkheid om met uw persoonlijke account direct een boeking te plaatsen in ons systeem. Daarnaast heeft u een compleet overzicht van uw reserveringen, facturen en de persoonlijke gegevens van u en uw huisdieren.
Iedere reservering dient door ons goedgekeurd te worden, hiervan krijgt u z.s.m. een bevestigingsmail toegestuurd. - Let op, indien u via mail, telefonisch of whattsapp een reserving doorgeeft, en u geeft geen voorkeurstijden door, houden wij voor het breng en ophaalmoment de ochtenden aan.
- De (resterende) gereserveerde dagen dienen vooraf per kas/pin betaald te worden tijdens het brengen van uw huisdier(en).
Indien u uw huisdier(en) vervroegd komt ophalen heeft u geen recht op terugbetaling van het teveel betaalde reserveringsbedrag.Indien een reservering niet tijdig wordt geannuleerd (zie onze algemene voorwaarden), hebben wij het recht om de volledige gereserveerde periode in rekening te brengen. - Uw reservering is pas definitief als u van ons een bevestigingsmail ontvangen hebt met hierin de goedkeuring! Ben u een nieuwe klant? Dan dient hiervoor eerst een account aangemaakt te worden, alleen via de mail/telefonisch/app kunnen wij geen boekingen accepteren.
- Breng bij ieder bezoek het geldige vaccinatieboekje of het paspoort mee!
Indien vaccinaties niet in orde zijn, nemen wij uw huisdier niet op in ons dierenpension.
U krijgt uw huisdier(en) dan mee terug naar huis.
Alle toegediende vaccinaties moeten voorzien zijn van een handtekening en stempel van de desbetreffende dierenarts. Indien dit niet het geval is, is de vaccinatie niet geldig! - Vaccinaties bij uw huisdier zijn nooit 100% dekkend.
Bij verminderde weerstand kan, ondanks de vaccinatie, uw huisdier(en) toch ziek worden. - U mag een plastic mand, dekentje (graag makkelijk uitwasbaar) of speeltje meenemen
voor het vertrouwde luchtje.
Kussens met vullingen, ligbanken e.d worden niet geaccepteerd, deze worden mee terug
naar huis gegeven!
Schade aan uw meegebrachte dekens/manden en speelgoed kan door ons niet vergoed worden, dit is geheel op eigen risico! - Wij accepteren alle hondenrassen in ons dierenpension.
Politiehonden, Staffordshire Bullterriƫrs, Pitbulls en andere soortgelijke honden worden bij ons
altijd in solitaire opvang geplaatst. - Let op; We berekenen het dagtarief op basis van de schofthoogte van uw hond.
Indien dit tijdens het online reserveren niet correct ingevoerd wordt, hebben wij het recht om dit te wijzigen.
< 30 cm = Kleine hond (b.v. Maltezer/Boomer/Toypoedel)
< 40 cm = Middelgrote hond (b.v. Beagle/Kooikerhondje/Boerenfox)
> 40 cm = Grote hond (b.v. Herder/Labrador/Border Collie)
> 65 cm = Extra grote hond (b.v. St. Bernard/Deense Dog/Boerboel) - Indien uw hond/kat niet sociaal is met soortgenoten wordt deze alleen in een kennel/kamer geplaatst. Dit dient vantevoren doorgegeven te worden, omdat hierdoor het tarief per dag aangepast moet worden. (Zie hiervoor het menu "tarieven")
Indien u niet binnen 24 uur een reactie ontvangt van ons, bel ons dan even!